Biscolata erkeği bulamadık ama Biscotti yapmayı öğrendik...


Hani tarihte ilk kez sadece erkeklere özgü olmayan bir ürünü erkeklerle tanıtan o muhteşem marka Biscolata ve Victoria's Secret Mankenlerinin erkek versiyonları olan Biscolata erkekleri var ya... Hani yılbaşı gecelerinin erkeklerin ağzının suyunu akıtan şovuna karşılık biz kadınları reklam aralarına bağlayan o reklam var ya... İşte o erkekler gerçek hayatta rastlanılması zor erkekler... O yüzden onlarla bir şeyler yapamadığımız için bahtımıza Biscotti yapmak düştü...

Şu hayatta bana en çok keyif veren şeylerin başında yemek gelir... Yemesi kadar yapması da zevktir benim için. Hatta yapmak daha büyük zevktir çünkü şişmanlatmaz. Hele bir de yaptıklarınız afiyetle yeniyorsa ohh değmeyin keyfine...
Ama ne yalan söyleyeyim yemek yapmak için kursa gitmek 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Ama işte insanın aklına gelmeyen başına gelir ya bizimki de o hesap oldu. Neslice Tarifler'in yaratıcısı Neslihan ile Ankara'daki en iyi İtalyan restaurantı hangisi diye konuşuyorduk. Tabii ki benim için hiç kuşkusuz en iyi Peperoncino'dur dedim Nesli'ye. 
Nesli de internetten arama yaparken sevgili şefimiz Daniel Evangelista'nın verdiği kursları keşfetmiş. "Gidelim mi kız?" dediği ilk an biraz tereddüt etmedim değil. Çünkü kursun olduğu günü aslında Sofya hazırlıklarına ayırmıştım. Ama meslektaşım Dilara'nın kendisi gibi tatlı mı tatlı ısrarları ve Nesli'nin emir kipinde kurduğu cümleler sonucunda çok sevdiğim bu ikilinin hatırını kıramadım ve koşarak gittim kursa... Gerçi ben tiramisu, panna cotta filan yapacağımızı zannediyordum ama meğer Türkçesi İtalyan Kurabiyesi afili adı Biscottiymiş o hafta sonunun kursu...Daniel bizi tüm sıcaklığıyla ve sevimli Türkçesiyle karşıladı. Tüm İtalyanlar gibi cıvıl cıvıldı, konuşmayı da çok seviyordu, sayesinde vakit nasıl geçti hiç anlamadan 4 çeşit kurabiye yapmıştık bile. Limonlu, kahveli, bademli ve kakaolu... Hepsinin de tadı damağımda kaldı. Daniel Şef yaptığımız kurabiyeleri eve götürmemize izin de verdi. Üstelik bir de bize harika bir şarap ile makarna ikram etti. 
Peperoncino'da Biscotti kursuyla geçen cumartesi en az yaptığımız kurabiyeler kadar lezzetliydi. Şimdi sırada diğer kurslar var.

Mesela 22 ve 23 Aralık'da Başlangıç, Ara Sıcak, Ana Yemek ve Tatlı'dan oluşan Menü hazırlama kurslarına katılabilirsiniz...

Ama o kurslardan önce size bir de yılbaşı kutlaması tavsiyem var. Henüz plan yapmadıysanız ve yeni yılı Ankara'da karşılayacaksanız işte size harika bir 2013'e Merhaba Programı... Yemeğin lezzetine ve şarabın tadına garantiyi ben verebilirim. O kadar güveniyorum Peperoncino'ya...




Bu arada yazının taaa en başında sözünü ettiğim Biscolata Erkekleri ile Röportaj yaparak Pazar günümüze neşe katan, gözümüze gönlümüze bayram ettiren değerli köşe yazarı ve bence röportaj ustası Ayşe Arman'a da teşekkürü bir borç bilirim. Bu röportajı da bir okuyun derim. Bu adamlar gerçekmiş ayol ve hatta çok gıcık olunacak huyları bile varmış. Okudukça ohh dedim kusur sadece kadı kızında değil kadı oğullarında da oluyormuş...






Yorumlar

  1. aaaa neslice tarifler adlı arkadaşımız da katılmıştı ankarada, yazmıştı blogunda geçen gün. ne güzeeel.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Nesliyle birlikte gittik kursa. çok eğlendik. Ankaralılara tavsiyem eğlenceli ve değişik bir hafta sonu için...

    YanıtlaSil
  3. Benim için de çok eğlenceli ve değişik bir haftasonuydu. Tekrarlayalım Elifcan.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kalplerin Kraliçesi Babaanne oldu... (Bölüm 6)

Bir küçük cadı...